-
Reklamacje i zwroty
Twoje zadowolenie z zakupów w naszym sklepie jest dla nas priorytetem. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące zwrotów oraz reklamacji, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Zwroty – odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Jak zwrócić towar?
-
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuj nas o odstąpieniu od umowy:
e-mail: sklep@zeisner.com.pl -
Następnie, w ciągu kolejnych 14 dni odeślij produkt na adres:
ZM ŚRUBY, ul. Budowlanych 6 45-215 Opole -
Do przesyłki dołącz formularz zwrotu (otrzymany po informacji chęci zwrotu) oraz dowód zakupu (np. faktura lub paragon).
Zwrot pieniędzy
Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszt najtańszej oferowanej przez nas dostawy, w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej informacji o odstąpieniu od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Uwaga: Konsument ponosi koszt odesłania towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje – wada produktu
W przypadku gdy otrzymany towar jest wadliwy, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi (zgodnie z Kodeksem cywilnym).
Jak złożyć reklamację?
-
Skontaktuj się z nami e-mailem: sklep@zeisner.com.pl
-
W treści zgłoszenia podaj:
-
numer zamówienia,
-
opis wady,
-
datę zauważenia wady,
-
żądanie (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
-
-
Dołącz zdjęcia produktu, jeśli to możliwe.
Towar możesz również odesłać wraz z formularzem reklamacyjnym orzymanym drogą mailową na adres:
ZM ŚRUBY, ul. Budowlanych 6 45-215 Opole
Czas rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia. Jeśli nie udzielimy odpowiedzi w tym terminie, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona na korzyść klienta.