• Reklamacje i zwroty

Twoje zadowolenie z zakupów w naszym sklepie jest dla nas priorytetem. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące zwrotów oraz reklamacji, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.


Zwroty – odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Jak zwrócić towar?

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuj nas o odstąpieniu od umowy:
    e-mail: sklep@zeisner.com.pl

  2. Następnie, w ciągu kolejnych 14 dni odeślij produkt na adres:
    ZM ŚRUBY, ul. Budowlanych 6 45-215 Opole

  3. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu (otrzymany po informacji chęci zwrotu) oraz dowód zakupu (np. faktura lub paragon).

Zwrot pieniędzy

Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszt najtańszej oferowanej przez nas dostawy, w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej informacji o odstąpieniu od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

Uwaga: Konsument ponosi koszt odesłania towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Reklamacje – wada produktu

W przypadku gdy otrzymany towar jest wadliwy, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi (zgodnie z Kodeksem cywilnym).

Jak złożyć reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami e-mailem: sklep@zeisner.com.pl

  2. W treści zgłoszenia podaj:

    • numer zamówienia,

    • opis wady,

    • datę zauważenia wady,

    • żądanie (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

  3. Dołącz zdjęcia produktu, jeśli to możliwe.

Towar możesz również odesłać wraz z formularzem reklamacyjnym orzymanym drogą mailową na adres:

ZM ŚRUBY, ul. Budowlanych 6 45-215 Opole

Czas rozpatrzenia reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia. Jeśli nie udzielimy odpowiedzi w tym terminie, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona na korzyść klienta.